Supermom

Because MOM turned upside down is WOW

Fonda is jouw nr. 1 om sterk en fit te blijven tijdens je zwangerschap.

Céline is een gepassioneerd en GESPECIALISEERD pre- en postpartum fitnesscoach.
Kom in de gezellige, kleinschalige STUDIO van Fonda op een veilige en bewuste manier trainen mét het gevoel te hebben toch echt te sporten. We doen functionele oefeningen om je zo KRACHTIG mogelijk in jouw zwangerschap te laten staan. Na je bevalling wil je slim opbouwen, naar het sterke lichaam dat je voor je zwangerschap had. Bij Fonda hoef je er niet over na te denken, dat doen wij voor jou. Door de PERSOONLIJKE AANPAK voel jij je meteen thuis. Daarnaast is er niks leuker dan samen te sporten met de andere (bijna) mama’s. Er zijn tal van voordelen verbonden aan sporten, meer specifiek krachttraining te doen, tijdens je zwangerschap. Tijdens de lessen leer je waarom we bepaalde oefeningen doen, zodat je ook nadien het nut ervan zal blijven inzien en zo sneller zelfstandig zal blijven sporten.

 

 

PCES

 

Veilig en effectief bewegenfitball zwangerschap

Zowel tijdens je ZWANGERSCHAP als na je BEVALLING is het slim aan krachttraining te doen. Maar ga niet alleen aan de slag als je niet weet hoe. Bij de SUPERMOM lessen krijg je een goede begeleiding, aangepast aan je eigen niveau, zowel tijdens als na de zwangerschap. We trainen functioneel om zoveel mogelijk klachten die gepaard gaan met zwangerschap te verbeteren of te voorkomen. Denk aan bekkenpijn, diastase, verzakking, rugpijn, …

Je leert een correct ADEMHALINGSPATROON aan dat je je leven lang ten goede zal komen en ervoor zal zorgen dat je van veel lichamelijke klachten gespaard blijft.

Na bekkenbodemtherapie is je lichaam meestal nog steeds niet klaar om je eigen sport weer op te pakken. Je lichaam is nog steeds aan het HERSTELLEN. Verschillende spieren hebben maanden lang weinig tot niets gedaan, waardoor ze eerst weer even ‘wakker’ moeten worden gemaakt en versterkt moeten worden. Leer je diepe buikspieren en CORE te versterken, bouw je arm- en beenkracht geleidelijk op zodat je je lichaam weer VERTROUWT net zoals voor je zwangerschap.

Samen sporten

Heb jij nood aan een uurtje voor jezelf in het gezelschap van andere TOFFE VROUWEN? Kom meedoen met de  ‘SUPERMOM CLUB’. Fun gegarandeerd, maar er wordt ook stevig gewerkt. De lessen zijn zowel voor zwangere als pas bevallen vrouwen. DE LESSEN GAAN WEER DOOR VANAF FEBRUARI NA MIJN BEVALLINGSVERLOF.

SUPERMOM GROEPSLES

Ga je liever zelf aan de slag?

Doe dit dan ook op een slimme en onderbouwde manier. Het is niet altijd makkelijk om de tijd te vinden om naar de studio te komen. Daarom ontwikkelde ik twee online programma’s. Eentje voor de zwangere vrouw en eentje voor postnataal herstel dat een prachtige aansluiting vindt op bekkenbodemtherapie. Je krijgt in beide programma’s alle informatie diepe nodig hebt en de laatste wetenschappelijke inzichten. Daarnaast krijg je in het ‘Fit, happy & zwanger’ programma een trainingsschema voor je héle zwangerschap. Na dit programma ben jij sterk en fit voor een krachtige bevalling en nadien een vlot herstel. Het postnataal herstelprogramma ‘Fit, happy & mama’ duurt ten minste 3 maanden. Je kan dit verlengen, aangepast aan je eigen agenda. Nadien ben je klaar om je eigen sport weer op te pikken of kan je verder gaan met onze andere lessen.

 

ONLINE ZWANGERSCHAPSTRAINING

 

Neem meteen een kijkje in onze FONDA ACADEMY. Of lees hier nog wat meer over de programma’s:

 

Zwangerschap workoutguide

 

 

Postnataal fit

 

Wil je graag 1 of 2 sessies PERSONAL TRAINING bijboeken om de basisbewegingen te overlopen en het juiste ademhalingspatroon aan te leren, dan kan dat zeker. Je hoeft maar een mailtje te sturen. (Céline is even op moederschapsrust tot februari, dus voorlopig enkel online programma’s)

Wil je graag 1 op 1 trainen?

Stuur een mailtje om je GRATIS intake gesprek in te plannen.